Sorodne objave

 

Znana so imena avtorjev treh najboljših komunikacijskih kampanj študentov smeri Medijske komunikacije (FERI), ki jih je izbrala komisija v okviru projekta Kreakcija.

IMG 5731

Projekt Kreakcija (družbeno-odgovorna in kreativna akcija), ki ga skupaj s FERI-jem (Medijske komunikacije) pripravljamo na Policijski upravi Maribor, v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi, smo letos izvedli tretjič.

Študentje smeri Medijske komunikacije so v sklopu Kreakcije pripravili komunikacijske projekte, s katerimi so naslovili enega izmed petih področij, povezanih z mladimi:

  • raba mobilnih telefonov med vožnjo
  • medvrstniško nasilje
  • alkohol in vožnja
  • večji interes mladih za delo v policiji
  • zaščitni ukrepi pred vlomilci (vlomi v hiše in stanovanja)

IMG 5814

V sklopu študija so študentje ob pripravi projektov prisluhnili tudi predavanju o pripravi komunikacijskih projektov, odnosih z javnostmi, zakonitostih družbenih medijev … Projekte so pripravljali sami, za mnoge pa je sodelovanje v Kreakciji predstavljalo prvo konkretno praktično preizkušnjo na tem področju, ki so se je še posebej razveselili.

Za komisijo je bilo težko delo in 13 odličnih projektov, ki so jih ocenile Alenka Vidic Praprotnik, direktorica komunikacijske skupine o28, aktivna članica Slovenskega društva za odnose z javnostmi, kjer vodi sekcijo za družbeno odgovornost, mag. Vesna Stojanović, strokovnjakinja za korporativno komuniciranje v Telekomu Slovenije, aktivna članica Slovenskega društva za odnose z javnostmi in vodja sekcije za interno komuniciranje v društvu, ter izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer, predstojnica Inštituta za medijske komunikacije. Članice komisije so med drugim preverile vsebino osrednjega sporočila in besedil za družbena omrežja, slogan, vsebino projekta, scenarij filma, pripravljene video posnetke in grafične elemente. Pri tem so se še posebej osredotočili na razumljivost, celovitost in usklajenost posameznih elementov, dodelanost kreativne ideje, osrednje sporočilo in slogan, kreativni pristop, opredeljen problem, raziskavo področja, tehnično izvedbo in dodatni angažma študentov.

kreakcija3

Kreativni in dovršeni izdelki veliko povedo o predanosti in navdušenju študentov nad sodelovanjem v projektu, zato bodo v Slovenskem društvu za odnose z javnostmi najboljše tudi letos nagradili z udeležbo na Slovenski konferenci za odnose z javnostmi, kjer bodo mladi imeli priložnost še bolje spoznati svet odnosov z javnostmi. Zmagovalni projekti pa bodo predvajani tudi mestnih avtobusih Marproma.

Soavtorica projekta in predstavnica za odnose z javnostmi na PU Maribor Anita Kovačič Čelofiga je ob tem dejala: "Vsaka generacija študentov ima neko svojo značilnost, letošnja, lahko rečem, se je posebej izkazala pri tehnični izvedbi projektov, navdušuje dejstvo, da so vsi projekti tehnično dovršeni, domiselni in kreativni."

kreakcija4

Soavtorica projekta dr. Tina Tomažič pa je dodala, da projekt študentom prinaša dragocene izkušnje, referenco in promocijo na področju odnosov z javnostmi: "Nedvomno bo ta izkušnja veliko pripomogla tudi na njihovi nadaljnji študijski in poklicni poti."

kreakcija5

Komisija je med 13 projekti izbrala najboljše:

Cover donttextwhiledriving

1. mesto je osvojil projekt z naslovom Don't text while driving. Oglejte si video

Avtorji: Jan Hauptman, Martin Grosek, Tim Cof

Grafika Kodric Zafosnik

2. mesto je osvojil projekt z naslovom Nasilje ni igra. Oglejte si video.

Avtorja: Žan Zafošnik, Jure Kodrič

Banner1

3. mesto je osvojil projekt z naslovom Naj te nihče ne moti. Oglejte si video.

Avtorji: Tamara Grabušnik, Tilen Drumlič Denac, Matej Vavče

Študente sta ob tej priložnosti nagovorila direktor PU Maribor mag. Donald Rus in predstojnica Inštituta za medijske komunikacije na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru  dr. Suzana Žilič Fišer.

Mag. Donald Rus, direktor PU Maribor: "Kreakcija je projekt, ki daje tako enim kot drugim - mladim daje priložnost, besedo, prostor, da uporabijo svojo "moč" ter vplivajo na sovrstnike, da naredijo nekaj dobrega, kar so seveda tudi želje policistov in prizadevanja, obenem pa nam policistom omogoča, da bolje spoznamo mlade in njihov način razmišljanja."

Med drugim je izjavo o projektu podala tudi predstojnica Inštituta za medijske komunikacije prof. dr. Suzana Žilič Fišer in se zahvalila študentom, "da tako predano sodelujejo pri različnih projektih, pri katerih si nabirajo praktična in teoretična znanja."

Povezane vsebine

Projekt Kreakcija, družbeno odgovorna in kreativna akcija