Sporočila za javnost



23.feb.2009

Delo in oprema

Način nadzora morske meje - z radarjem za nadzor morske meje Radarska slika pokriva celotno območje, kjer poteka meja s Hrvaško (zunanja meja) in del meje z Italijo (notranja meja). Radar za nadzor morske meje bo predvidoma nabavila tudi Uprava Republike Slovenije za pomorstvo (v nadaljevanju URSP). Nameščen bo v Luki Koper in povezan z radarjem, ki ga ima policija. Oba radarja bosta povezana s sistemom AIS. Na ta način bo z radarsko sliko pokrito skoraj celotno slovensko morje. - z nadzorovanjem morske meje s kopnega Policijske patrulje pri tem uporabljajo termovizijske kamere in druge naprave za opazovanje (daljnogledie naprave za nočno opazovanje, ročne termovizije). - z občasnimi helikopterskimi preleti Helikopterski preleti se v okviru opazovanja kopenske meje opravljajo v povprečju dvakrat mesečno. - s patruljiranjem s policijskimi čolni Policisti PPOP Koper uporabljajo dva večja in dva manjša policijska čolna. Vsi čolni so opremljeni z radarjem.   Patruljni čoln P-111 je bil izdelan leta 1994 v Italiji (dolžina 19,86 metra, širina 5 metrov, hitrost 40 Nm/H, 5 članov posadke, 2 radarja, GPS, elektronska karta, komunikacijska oprema, oprema za reševanje).   Patruljni čoln P-66 je bil zgrajen leta 2003 (dolžina 13,55 metra, širina 3,75 metra, hitrost 45 Nm/h, 4 člani posadke, ARPA radar, GPS, elektronska karta, komunikacijska oprema, oprema za reševanje).   Gumijasti patruljni čoln P-88 je bil izdelan leta 1999 (dolžina 7,49 metra, širina 2,93 metra, hitrost 42 Nm/h, 2 člana posadke, radar, GPS, elektronska karta, komunikacijska oprema).   Patruljni čoln P-89 je bil izdelan leta 2009 (dolžina 9,03 metra, širina 3,08 metra, hitrost 53 Nm/h, čoln lahko prevaža 12 oseb, navigacijska oprema radar Northstar, GPS in elektronska karta). Več podatkov o čolnu v prispevku: P-89, pomembna pridobitev za pomorsko policijo - predstavitev novega policijskega čolna   Oprema, ki se uporablja pri mejni kontroli Policisti pri mejni kontroli uporabljajo naprave za ugotavljanje pristnosti dokumentov, zbirke dokumentov za prehod državne meje, evidenca listin v FIO (nacionalnem informacijskem sistemu policije), ogledalo za pregled podvozja vozil, detektor prisotnosti CO2, detektor za odkrivanje tihotapskega blaga, ultrazvočni merilnik razdalje, detektor radioaktivnosti, endoskopi, IR kamera za preglede nedostopnih mest idr.  

Več

23.feb.2009

Organizacija enote

Enota je razdeljena v dve skupini, in sicer za izvajanje mejne kontrole in za nadzor državne meje. Varovanje meje na morju izvaja na območju celotnega slovenskega morja, tako da ni razlike med načini in oblikami varovanja na Mejnem prehodu (v nadaljevanju MP) Koper in MP Piran.  

Več

23.feb.2009

Mejni prehodi za mednarodni pomorski promet

Slovenska obala je območje v severnem delu Jadranskega morja, ob vzhodni obali Tržaškega zaliva. Na obali sta dva mejna prehoda za mednarodni pomorski promet - Koper in Piran, kjer Postaja pomorske policije Koper izvaja mejno kontrolo. Na mejnem prehodu za mednarodni pomorski promet Koper delo poteka 24 ur vse dni v letu. Za varnost na MP Koper skrbi policija s 24-urnim videonadzorom ter občasno kontrolo pomola. Fizična kontrola se opravlja glede na potniški promet in dejavnosti na pomolu.  Na mejnem prehodu za mednarodni pomorski promet Piran delo prav tako poteka neprekinjeno vse dni v letu. MPMPP Piran je manjši mejni prehod, kjer lahko pristajajo plovila do 3 m ugreza. Glavnina prometa poteka v poletnih mesecih, predstavlja pa ga promet rekreacijskih plovil in v manjši meri potniški promet med obalami Slovenije, Italije in Hrvaške. Tovornega prometa je malo, od 10 do 15 manjših tovornih ladij letno. Na pomolu za rekreacijska plovila lahko pristajajo le rekreacijska plovila in manjše tovorne ter potniške ladje.    

Več

 

Zastoji na mejnih prehodih

    Ni podatkov o zastojih na mejnih prehodih.

Informacije o razmerah in zastojih na cestah so dostopne na spletni strani Prometno-informacijskega centra za državne ceste.
Podatki so dostopni tudi na spletnem servisu.