Sorodne objave

 

Generalni direktor policije Stanislav Veniger je včeraj, 29. maja 2013, na Litostrojski 54 v Ljubljani skupaj z ministrom za notranje zadeve in javno upravo dr. Gregorjem Virantom podelil priznanji avtorjema dveh najbolje ocenjenih dobrih praks v policiji v letu 2012.

IMG 2876

 Slovesnosti sta se poleg generalnega direktorja policije udeležila njegova namestnica mag. Tatjana Bobnar in vodja Službe generalnega direktorja policije Tomaž Pečjak. Poleg ministra za notranje zadeve sta se podelitve priznanj udeležili tudi vodja kabineta ministra za notranje zadeve in javno upravo Nevenka Vratanar in njegova svetovalka Vesna Alaber. Prisostvovali so še vsi sodelujoči na natečaju in direktorji teh enot.


Člani komisije so letos ocenili pet prispelih vlog. Tokrat sta se za najboljši izkazali naslednji rešitvi, ki poenostavljata delo v policiji:


1. mesto: Intranet vozilaIMG 2910

(avtor: Marko Kastelic iz Službe za operativno podporo na Policijski upravi Koper)

Najbolje ocenjena dobra praksa predstavlja aplikacijo, ki omogoča učinkovito podporo poslovnim procesom, povezanim z upravljanjem s službenimi vozili. Vsebuje tudi razumljive in uporabne vmesnike ter izpise. Evidenca vozil je tako preglednejša, delo na tem področju pa učinkovitejše. Ta aplikacija ima že sedaj več modulov, v pripravi pa je vključitev še drugih modulov. Prav tako že potekajo aktivnosti, da bi se aplikacija uporabljala ne le za celotno policijo, ampak da bi se nekateri njeni segmenti prenesli na platformo MFERAC in se tako uporabljali za celotno državo.


IMG 29032. mesto: Poenostavljen postopek ravnanje z domnevno ponarejenimi evrskimi kovanci

(avtorica: Nataša Žener iz Oddelka za preiskave dokumentov NAC/CNAC v Nacionalnem forenzičnem laboratoriju na Generalni policijski upravi)

Drugoocenjena dobra praksa predstavlja spremenjen postopek, ki poteka pri preverjanju pristnosti evrskih bankovcev in kovancev. Z uvedbo sprememb v poteh je bilo pregledanih 4,5-krat več kovancev in posledično izločenih več ponaredkov. Postopek je enostavnejši, delo pa hitrejše in učinkovitejše.


Ob tej priložnosti sta tako generalni direktor policije Stanislav Veniger kot minister za notranje zadeve in javno upravo dr. Gregor Virant vsem, ki so se udeležili dobrih praks, čestitala, še posebej  nagrajencema. Minister je bil nad videnim in slišanim navdušen, saj si je že pred leti močno prizadeval za kakovostnejšo javno upravo. Izrazil je veselje nad tem, da si zaposleni v policiji prizadevajo za odpravo administrativnih ovir in uveljavljanje dobrih praks. "Razvoj v zadnjih letih gre točno v to smer. /…/ Ustvarja se inovativna kultura. Kultura, kjer ima nekdo željo nekaj spremeniti na bolje in pri tem ni kaznovan, ampak je spodbujen, njegova ideja pa priznana od vodstva navzdol," je še dodal.  

Generalni direktor policije se je spomnil trde poti uveljavljanja ocenjevanja po CAF-u in uspeha, ki so ga več let po njegovih začetkih na tem področju dosegli kolegi. Sam pa je preko DCAF-a to prakso prenesel v države Zahodnega Balkana. "Zelo zadovoljen sem nad vsemi dobrimi praksami zaposlenih v policiji, ki potekajo že deveto leto, saj prav vse prispevajo h kvalitetnejšemu delu in k boljšim rezultatom. Verjamem, da je idej še veliko, in izjemno bi bilo, če bi v tako velikem organu, kot je policija, šli po poti prenosa idej iz teorije v prakso hitreje." Veniger hkrati poziva vse zaposlene, da z iskanjem drugačnih rešitev nadaljujejo ter k temu vzpodbudijo še ostale.

Januarja letos smo zaključili z zbiranjem vlog za natečaj dobrih praks v letu 2012. Prispele so naslednje vloge:

  • Blokadne točke (avtorja: Renato Kropec in Ladislav Lovrenčič, oba iz Operativno-komunikacijskega centra na Policijski upravi Celje),
  • Posodobitev regulacije centralnega ogrevanja (avtorja: Zdenka Planinšek iz Službe za operativno podporo na PU Celje in Božidar Pezdevšek iz OKC na PU Celje),
  • Poenostavljen postopek ravnanja z domnevno ponarejenimi evrskimi bankovci (avtorica: Nataša Žener iz Oddelka za preiskave dokumentov NAC/CNAC v Nacionalnem forenzičnem laboratoriju na Generalni policijski upravi),
  • Delovna skupina za delo po tujski problematiki (avtor: Martin Špiler iz Policijske postaje Brežice na PU Novo mesto),
  • Intranet vozila (avtor: Marko Kastelic iz Služba za operativno podporo na PU Koper).

IMG 2972

V policiji si prizadevamo za racionalizacijo dela in uvajanje še bolj učinkovitih delovnih procesov. V ta namen z internim razpisom že od leta 2004 iščemo primere dobre prakse in s tem enote in zaposlene, ki so sposobni prepoznati, razvijati in uveljavljati dobre rešitve pri svojem delu. Izraz 'dobra praksa' predstavlja inovativno organizacijsko, poslovno-procesno, finančno, informacijsko ali drugo poslovno rešitev, ki je uveljavljena in preizkušena v praksi in pripomore k povečanju učinkovitosti, zmanjšanju stroškov, izboljšanju kakovosti storitev, lažjemu dostopu uporabnikov do storitev oz. večjemu zadovoljstvu uporabnikov ali zaposlenih.